بسم رب الزهرا

#18

سنم به مثبت 18 رسیده...
ابنجا در خونه مون بی خبر نه ب خبر نه غافل از همه جا نشسته ام پشت کامپیوتر و درنت چرخ میزنم خیر سرم وبه قول خودم گهگاهی استفاده مفید میکنم . مطلب میخونم و سخنرانی گوش میدم ....

سنم به مثبت 18 رسیده ...ای کاش که نمیرسید .......دیگر هیچ بهونه ای ندارم........دیگه نمیتونم بگم بچه ام.........

سنم به مثبت 18 رسیده .....ولی عقلم ....شعورم..درکم.....اگه درک و شعور داشتم ..اگه واقعا عاقل شده بودم ...اینقدر زندگی کردم حداقلی نبود............

#زندگی_حداقلی یعنی ........با اون اوضاع جامعه و کشور و جهان من راحت و شیک دارم زندگی میکنم.....

اغا اصلا ما چطوری میتونیم بدون #امام و #صاحبون اینجور راحت زندگیی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اغا ما چطوری میتونیم راحت بخوابیم وقتی کودکای بیگناه سوریه ای دارن بخاطر اسلام و جامعه شیعه..و ما..جون میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ دردی بدتر از این #نفهمیدن نیست.............

اینکه ما نمیفهمیم باید ضجه بزنیم تا حضرت بیاد...اینکه ما نمیفهمیم امام زمان از بچه شیعه ها انتظار داره....

چرا ما نمیفهمیم چشم اما زمان به ماست.........


پ ن: خدایا به ما فهم بده.........خدایا یک حال مارو به خودمون وامگذار......خدایا ما رو از اینهمه غفلت و روزمرگی نجات بده..........

اللهم عجل لولیک الفرج باالحق الحسین...........

:( :(