بسم رب الزهرا...

امروز روز مهمی نبود...یعنی روزی بود مثل بقیه روزها ...ولی الان مهم شد به حدی که دوست دارم تاریخش رو ثبت کنم:)

بلاخره بعد دوترم دانشجویی من حوزه وبه قولی تشکل مورد نظر خودم رو به طور جدی برای فعالیت وپذیرش مسئولیت انتخاب کردم...

این از طرفی به من انگیزه وانرژی داد برای فعالیت وازطرفی دلهره ودرگیری بخاطر مسئولیت سنگینی که به دوشم است. واینکه میتونم ازپسش بربیام یانه که ان شاءالله به لطف امام زمان وعنایت شهدا بتونم...

چیزی که هست اینه: بردن اسم این تشکل وهمچنین گفتن اینکه عضوی ازاون هستم بر زبونم هم سنگینی میکنه چه برسه بخوام بگم یه عنوان عضوی از شوری مرکزی اون انتخاب شدم:/

این اسم ومنصب ها جدا مهم نیست ...

من خودمو بکشم تازه شاید فعالیتم بشه درحد یک عضو عادی که باید باشه نه اینی که هست!!!!

پ ن : به لطف خدا شدم عضو کوچکی از مجمع عدالتخواه!

بعدا وسرفرصت اساسا توضیح میدم...