امروز داشتم اخبار علمی گوش میدادم از پیشرفتای علمی کشور میگفت و کلی کیف کردم خدا همهتلاش گرای برای کشور و انقلاب زیر سایه امام زمان حفظ کنه 127.gif

دانشجوهای دانشگاه امیر کبیر یک دستگاهیی اختراع کردن که درحد یک دهم نانو متر ی چیزی رو کو چیک نشون میده واقعیتش از کل توضیحات پژوهشگر همین چند کلمه دست گیرم شد وواقعا هیچ یدیگه از حرفاشو نفهمیدم پیش خودم گفتم خب به چه دردی میخوره ؟؟؟اشتباه نکنید من نفهم نیستم در اون حد اطلاعات ندارم و توقعی نمیره من بفهمم ....بخاطر همین منکه هیچی حالیم نمیشه از کار اینا نباید نظری بدم حتی در این حد که به چه دردی میخوره و کلی برای خودم بخاطر این حرغم متاسف شدم s23.gif
بااینکه چیزی اختراع این مخترعین نفهمیدم ولی اینو فهمیدم که چرا هسته ای مون رفت روهوا..........بخاطر نفهمیدن و ازروی بی اطلاعی نظر دادن و گفتن به چه درد میخوره برخیا s23.gifs23.gif

پ ن: وبی انصافیه که از جناب روحانی و اقای ظریف تشکر نکنم...............
پ ن2: بی انصافی تر اینه که به یاد بغضای علیرضا و ارمیتا نیفتم : (