من خیلی ادم مقاوم و با تحملیم...

هرکی به جای من بود بعد اینهمه ترور شخصیتی شدن الان انگل جامعه شده بود:|:دی

از اون وقتی یادم میاد که بچه سال بودم ...اطرافیان و اقوام بخاطر برخی چیزا مسخره ام میکردن :| مثلا حجاب داشتن ..بقیه چیزارو نمیگم...

ولی الان جرئت ندارن چیزی به من بگن چون با نگاهم میخورمشون :دی

الانم سر این تغییر رشته ... همه ی جوری حرف میزنن و نگاه میکنن مثه اینه چیکار کردم :| هرکی ندونه نکه خودشون تمام مدارج علمی روطی کردن و الان جزو افراد صاحب سخن مملکتن :|

یکی نیست بگه اصلا تو چی میدونی و میفهمی ...

بعدم زندگی خودمه !!

اومده میگه حیف نبود تو با این هوشت از ریاضی رفتی انسانی کنکور دادی؟؟؟:|

منم جای خونواده ات بودم لجم میگرفت و دعوات میکردم ....

یکی دیگه :حالا چیکاره میشی ؟:|

منم کلا نه خود این افراد برام مهمن نه حرفاشون ...اصلا حوصله کل کل باهاشون روندارم هوف :|

یکی دیگه :این رشته ها لیسانسش اصلا به درد نمیخوره

من:الان بقیه رشته ها لیسانسشون به درد میخوره>؟؟:| پزشک و مهندس بیکار ریخته تو مملکت:|

طرف: نه خب باید بری فوق و دکتری بگیری شاید ی کاری جور شد

من:من اصلا دنبال شغل نیستم ...

:| :| :| :|