ای فرزند آدم من تو را آفریده ام و از حال درون تو با خبرم

اسرار تو را می دانم و برملا نمی کنم

تنها کسی هستم که مطمئنی به تو خیانت نمی ورزم

از تو کوچکتر نیستم و هیچگاه پایان نمی پذیرم

سرچشمه و منبع همه عشق ها و محبتها منم

تو را برای خودم درست کرده و پرداخته ام

به من روی آور و با من انس بگیر

از دیگران بگریز و در من بیاویز

تو مال منی نه از آن دیگران

اگر یک قدم به سوی من بیابی ده قدم سوی تو بر خواهم داشت

ای فرزند آدم

من سخنانت را می شنوم وقتی که با من حرف می زنی

و درد دل باز می گویی

تو نیز سخنان مرا در کتاب من بخوان که فرشتگانم بر تو فرود آورده اند

و من بدان وسیله با تو سخن می گویم

ای فرزند آدم

از کسی جز من بیم نداشته باش و مهراس

به یاد آور که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده من را ندارد

از یاد مبر که هیچ اتفاقی در عالم

جز به خواست من نمی افتد


ای فرزند آدم

من همنشین کسی ام که به یاد من باشد

من از رگ گردن به تو نزدیکترم و تو را از خودت بهتر می شناسم

در هیچ حالی فراموشم مکن و یاد مرا

از خود دور مساز