یک قاری قوز نمیشینه! !

سریع صاف میشینم ! توی دلم میگم منکه قاری نیستم ..شاگردم نیستم الکی ماروبزرگ نکن. ..به جماعت قاری هم توهین نکن...

یک قاری باید پررو باشه 

تودلم میگم که من هستم:دی

یک قاری باید با اعتماد به نفس باشه 

تودلم میگم ازمن که به عرشه:دی

بخون :

میخونم.....

درست صداتوازاد کن.

ازاول شروع میکنم ..صدامو آزاد میکنم 

احسنت احسنت ...

توی دلم میگم چرا الکی میگی من اصلا تمرین نکردم وبعضی جاها آهنگ روهم یادم نمیومد:/

آفرین صدات بمش عالیه  تمرین کنی دیگه....

توی دلم میگم خیلی مهربونی دوست دارم میدونم داری تعریف میکنی انگیزه بگیرم بیشتر تمرین کنم وگرنه تابلویه به جای روزی دوسه ساعت هفته ای دوسه ساعت تمرین کردم.:/ 

کاش همه معلم ها واستادها اینجوری بودن ....الان منکه به شخصه دانشمندشده بودم...بقیه رونمیدونم..

وبعدگفت...من هیچی غیرقران نمیتونم گوش بدم اصلا هیچ آهنگی غیرقران منو ارضا نمیکنه یکم اهنگای دیگه روگوش میدم جدا سرم دردمیگیره...قران به ادم ارامش میده...

باید دست به دامن خدابشیم وبگیم خداهرچیو میخوای از مابگیر ولی قرآن رونگیر...

شما یک قدم به سمت خدابردارید بقیه قدم هاش روخدا برمیداره درست که خودتونم باورتون نمیشه...

فقط یک قدم. ...