بعد از کلی فکر و مشورت..

بعد از کلی فشار ازاین ور اونور برای یک کار نمیگم فرهنگی چون اون چیزی که باید باشه و اون کاری مامیکنیم کلی فاصله داره...

و من فقط دعا میکنم کار بی فرهنگی نباشه فرهنگیش پیش کش...اصلا نمیخوام تواضع بازی در بیارم اینو کاملا جدی گفتم !!!

چون ادم یک کارو درست و یه جا انجام بده بهترازاینه که کلی کار رو باهم داشته باشه و نیمه تموم بمونن و مهم تر اینه که دست تنها نمیشود....

و من هرچی سعی کردم یک کارو انجام بدم و تمرکزم روی یک کا رباشه متاسفانه نشد:|:| بعداز چندروز دوباره میفتادن گردن خودم :|

تصمیم گرفتم با یک برنامه به همه شون یکجورایی برسم...که خدارو شکر کمی شد...و ان شاءالله از این به بعد بهترم بشوند.......

 و الان دقیقا کارا به سختی رو روال افتادن...... دعا کنید تو این مدت باقی مونده بتونم به یک جایی برسونمشون...........


پ ن : میخواستم درباره کاری که به نتیجه رسیدم انجامش بدم بگم  ...که سر فرصت میگم..:))


پ ن: نمیدونم چرا این روزا این ایه میاد تو ذهنم ...و کلا ایه ی انرژی زایی میباشد:)))))))))))))))


الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا…